Znaczny wzrost zainteresowania konsumentów produktami marki Qulino.

Dla marki Qulino przygotowaliśmy serię filmów, które miały przybliżyć konsumentom korzyści używania przypraw w płynie. W video pokazaliśmy jak Qulino może usprawnić gotowanie, aby to stało się proste szybkie i co najważniejsze smaczne.

Po skorzystaniu z usług firmy Vidsdeal, z pełnym przekonaniem mogę polecić pracę z tym zespołem.

Dzięki video, osiągnęliśmy 12- krotny wzrost z inwestycji w reklamy sponsorowane.

Video w stylistyce świątecznej umieszczone było na specjalnie przygotowanej na tą okazję stronie sprzedażowej. Zaprezentowaliśmy produkty marki AdaSrebro w kontekście prezentów pod choinką, które można sprawić swoim bliskim na święta.

„Dzięki kampani video, udało nam się wyprzedać niemal cały zapas produktów, jeszcze na długo przed świętami.

Znaczny wzrost zainteresowania konsumentów produktami marki Qulino.

Dla marki Qulino przygotowaliśmy serię filmów, które miały przybliżyć konsumentom korzyści używania przypraw w płynie. W video pokazaliśmy jak Qulino może usprawnić gotowanie, aby to stało się proste szybkie i co najważniejsze smaczne.

Po skorzystaniu z usług firmy Vidsdeal, z pełnym przekonaniem mogę polecić w pracę z tym zespołem.”

– qulino.pl

Dzięki video, osiągnęliśmy 12- krotny wzrost z inwestycji w reklamy sponsorowane.

Video w stylistyce świątecznej umieszczone było na specjalnie przygotowanej na tą okazję stronie sprzedażowej. Zaprezentowaliśmy produkty marki AdaSrebro w kontekście prezentów pod choinką, które można sprawić swoim bliskim na święta.

„Dzięki kampani video, udało nam się wyprzedać niemal cały zapas produktów, jeszcze na długo przed świętami.

– adaserbro.pl

7-krotny wzrost sprzedaży po uruchomieniu kampanii video.

Celem kampanii wideo było pokazanie łatwości obsługi depilatora IPL i efektów depilacji, które klientki marki mogły osiągnąć samodzielnie w domu. W reklamach przedstawiliśmy korzyści wynikające z używania depilatora IPL oraz łatwość obsługi urządzenia. 

„Dzięki kampanii video zamówionej na Vidsdeal.pl szybko osiągneliśmy satysfakcionujące wyniki sprzedażowe. Video dobrze sprawdziło się w reklamach sponsorowanych, dzięki czemu otrzymaliśmy wysoki zwrot z inwestycji w kampanie. Cały czas używamy reklam wideo, aby generować wysoką sprzedaż i jesteśmy zadowoleni z efektów.”

7-krotny wzrost sprzedaży po uruchomieniu kampanii video.

Celem kampanii wideo było pokazanie łatwości obsługi depilatora IPL i efektów depilacji, które klientki marki mogły osiągnąć samodzielnie w domu. W reklamach przedstawiliśmy korzyści wynikające z używania depilatora IPL oraz łatwość obsługi urządzenia. 

„Dzięki kampanii video zamówionej na Vidsdeal.pl szybko osiągneliśmy satysfakcionujące wyniki sprzedażowe. Video dobrze sprawdziło się w reklamach sponsorowanych, dzięki czemu otrzymaliśmy wysoki zwrot z inwestycji w kampanie. Cały czas używamy reklam wideo, aby generować wysoką sprzedaż i jesteśmy zadowoleni z efektów.”

-zespół skinzeal.pl

CASESTUDY: littlequeeny.co

Wzrost w stosunku kliknięć do obejrzeń (CTR), w porównaniu poprzednich metod.

Przygotowane przez nas filmy posłużyły jako materiały reklamowe w kampanii na facebooku. Oprócz samego video przygotowaliśmy kilka wersji pierwszej sceny filmu, tak aby klient mógł zwrócić uwagę różnych grup docelowych.

„W naszej kampanii reklamowej video jest dopiero w fazie testowej, ale staramy się, aby było to pierwszym, co rzuca się w oczy odbiorcom. W związku z tym zauważyliśmy znaczny wzrost w stosunku kliknięć do obejrzeń (CTR), w porównaniu do naszych poprzednich metod.

– littlequeeny.co

Wzrost w stosunku kliknięć do obejrzeń (CTR), w porównaniu poprzednich metod.

Przygotowane przez nas filmy posłużyły jako materiały reklamowe w kampanii na facebooku. Oprócz samego video przygotowaliśmy kilka wersji pierwszej sceny filmu, tak aby klient mógł zwrócić uwagę różnych grup docelowych.

„W naszej kampanii reklamowej video jest dopiero w fazie testowej, ale staramy się, aby było to pierwszym, co rzuca się w oczy odbiorcom. W związku z tym zauważyliśmy znaczny wzrost w stosunku kliknięć do obejrzeń (CTR), w porównaniu do naszych poprzednich metod.

– littlequeeny.co

CASESTUDY: LunagFitness

Wzrost z 6 do 20 sprzedaży dziennie, dzięki video w karcie produktu.

Dla klienta, który jest sprzedawcą na platformie Amazon zrealizowaliśmy kilka filmów, które zostały umieszone w kartach produktowych. Stworzyliśmy filmy produktów fitness oraz np. film super mocnej, uniwersalnej taśmy klejącej.

„Video działa świetnie i tak, zauważyliśmy wzrost sprzedaży. Używamy video od VidsDeal w naszej kampanii reklamowej opartej na zwrocie kosztów z jednego kliknięcia w reklamę. Bazując na tym zauważyliśmy wzrost rzędu 70%. Po naszym ostatnim video produktowym skoczyliśmy od 6 sprzedaży dziennie do około 20.”

– sprzedawca LunagFitness

Wzrost z 6 do 20 sprzedaży dziennie, dzięki video w karcie produktu.

Dla klienta, który jest sprzedawcą na platformie Amazon zrealizowaliśmy kilka filmów, które zostały umieszone w kartach produktowych. Stworzyliśmy filmy produktów fitness oraz np. film super mocnej, uniwersalnej taśmy klejącej.

„Video działa świetnie i tak, zauważyliśmy wzrost sprzedaży. Używamy video od VidsDeal w naszej kampanii reklamowej opartej na zwrocie kosztów z jednego kliknięcia w reklamę. Bazując na tym zauważyliśmy wzrost rzędu 70%. Po naszym ostatnim video produktowym skoczyliśmy od 6 sprzedaży dziennie do około 20.

– sprzedawca LunagFitness

CASESTUDY: Flyweigh

1 euro zainwestowane w reklamy video przyniosło 4-krotny zwrot tego kosztu.

Zrealizowaliśmy video na platforme Amazon z udziałem aktorów, dzieci które pokazały produkty w użyciu, w trakcie zabawy. Oprócz walkie-talkie, stworzyliśmy także video lornetek i bidonów przeznaczonych właśnie dla dzieci.

„Reklamy video, które zamówiliśmy, sprawdzają się fantastycznie. Średni zwrot za jedną reklamę to ok. 4 euro – 1 euro zainwestowane w reklamy video przynosi nam ok. 4-krotny zwrot tego kosztu.”

– sprzedawca Flyweigh

1 euro zainwestowane w reklamy video przyniosło 4-krotny zwrot tego kosztu.

Zrealizowaliśmy video na platforme Amazon z udziałem aktorów, dzieci które pokazały produkty w użyciu, w trakcie zabawy. Oprócz walkie-talkie, stworzyliśmy także video lornetek i bidonów przeznaczonych właśnie dla dzieci.

„Reklamy video, które zamówiliśmy, sprawdzają się fantastycznie. Średni zwrot za jedną reklamę to ok. 4 euro – 1 euro zainwestowane w reklamy video przynosi nam ok. 4-krotny zwrot tego kosztu.”

– sprzedawca Flyweigh

CASESTUDY: Kensun

Zwiększenie sprzedaży na platformie Amazon aż o 23%. 

Video, które przygotowaliśmy dla sprzedawcy podręcznych kompresorów do opon miało znaczący wpływ na zwiększenie sprzedaży produktu. W filmie pokazujemy jak łatwo poradzić sobie z problemem braku powietrza w oponie.

„Video zdecydowanie zwiększyło naszą sprzedaż na Amazon – aż o 23%. Film został zamieszczony na Amazon, ale będzie też wykorzystany na innych platformach. Zdecydowanie mogę polecić innym współpracę z Wami.

– sprzedawca Kensun

Zwiększenie sprzedaży na platformie Amazon aż o 23%. 

Video, które przygotowaliśmy dla sprzedawcy podręcznych kompresorów do opon miało znaczący wpływ na zwiększenie sprzedaży produktu. W filmie pokazujemy jak łatwo poradzić sobie z problemem braku powietrza w oponie.

„Video zdecydowanie zwiększyło naszą sprzedaż na Amazon – aż o 23%. Film został zamieszczony na Amazon, ale będzie też wykorzystany na innych platformach. Zdecydowanie mogę polecić innym współpracę z Wami.

– sprzedawca Kensun

CASESTUDY: Jessica

Większe zainteresowanie odwiedzjących produktami gamingowymi. 

Zrealizowaliśmy video na platforme Amazon z udziałem aktorów, dzieci które pokazały produkty w użyciu, w trakcie zabawy. Oprócz walkie-talkie, stworzyliśmy także video lornetek i bidonów przeznaczonych właśnie dla dzieci.

„Wykorzystaliśmy wideo na naszej stronie produktu Amazon, wydaje się, że ma to ogromny wpływ na naszych klientów. Polecam Was naszym znajomym ponieważ jesteśmy zadowoleni z waszej usługi. Z przyjemnością wyślemy produkty do nowego filmu. Dziękujemy za Wasze wysiłki i czekamy na następną współpracę.

– sprzedawca Jessica

Większe zainteresowanie odwiedzjących produktami gamingowymi. 

Zrealizowaliśmy video na platforme Amazon z udziałem aktorów, dzieci które pokazały produkty w użyciu, w trakcie zabawy. Oprócz walkie-talkie, stworzyliśmy także video lornetek i bidonów przeznaczonych właśnie dla dzieci.

„Wykorzystaliśmy wideo na naszej stronie produktu Amazon, wydaje się, że ma to ogromny wpływ na naszych klientów. Polecam Was naszym znajomym ponieważ jesteśmy zadowoleni z waszej usługi. Z przyjemnością wyślemy produkty do nowego filmu. Dziękujemy za Wasze wysiłki i czekamy na następną współpracę.

– sprzedawca Jessica

Kampania video złożona z wielu krótkich filmów produktowych dla marki Viasoul.

Dla niemieckiej marki Vidsoul – producenta biżuterii stworzyliśmy wiele, krótkich filmów produktowych.  Video było z powodzeniem wykorzystywane jako kreacje reklamowe na facebooku jaki i film w karcie produktowej na Amazon.

Z przyjemnością współpracowałem z Vidsdeal, przy wielu video swoich produktów.

Pokazaliśmy działanie produktu, dla marki Hund ist Konig sprzedającej na Amazon. 

Dzięki video zobrazowaliśmy konsumentom jak dobrze działają produkty marki – Hund ist Konig. Dzięki, temu znacznie większa ilość osób decydowała się na zakup produktów na platformie Amazon.

„To młoda, zmotywowana ekipa dostarczająca świetną jakość na czas.”

Pomogliśmy wprowadzić z powodzeniem na rynek produkt marki Trime. 

Video, które stworzyliśmy dla marki Trime pomogło w zdobyciu pierwszych klientów i osiągnięcia wysokiej sprzedaży już w kilka dni od jej uruchomienia. 

„Wszystko było fantastyczne, zdjęcia i video były niesamowite.”

Kampania video złożona z wielu krótkich filmów produktowych dla marki Viasoul.

Dla niemieckiej marki Vidsoul – producenta biżuterii stworzyliśmy wiele, krótkich filmów produktowych.  Video było z powodzeniem wykorzystywane jako kreacje reklamowe na facebooku jaki i film w karcie produktowej na Amazon.

Z przyjemnością współpracowałem z Vidsdeal, przy wielu video swoich produktów.

Pokazaliśmy działanie produktu, dla marki Hund ist Konig sprzedającej na Amazon. 

Dzięki video zobrazowaliśmy konsumentom jak dobrze działają produkty marki – Hund ist Konig. Dzięki, temu znacznie większa ilość osób decydowała się na zakup produktów na platformie Amazon.

„To młoda, zmotywowana ekipa dostarczająca świetną jakość na czas.”

Pomogliśmy wprowadzić z powodzeniem na rynek produkt marki Trime. 

Video, które stworzyliśmy dla marki Trime pomogło w zdobyciu pierwszych klientów i osiągnięcia wysokiej sprzedaży już w kilka dni od jej uruchomienia. 

„Wszystko było fantastyczne, zdjęcia i video były niesamowite.”

„Współpraca z Vidsdeal to najlepsze co mogło mnie spotkać w życiu.”

deniellogan.pl

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

– skinzeal.pl

SKLEP INTERNETOWY

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

– skinzeal.pl

SKLEP INTERNETOWY

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

– skinzeal.pl

SPRZEDAWCA AMAZON

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

– skinzeal.pl

MARKETER

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

– skinzeal.pl

MARKETPLACE NA FACEBOOKU

Kontakt


+48 667246026
julia@vidsdeal.pl

Firma

Warsztat Studio sp. z o.o.

Łokietka 5, 87-100 Toruń

KRS: 0000818629
NIP: 8792718118
Regon: 385053535

Wysyłki produktów

Adres studia:

Płaska 36, 87-100 Toruń
z dopiskiem Vidsdeal.pl

Informacje


Regulamin
Polityka prywatności